سوالات متداول

خیر، اجباری برای عوضیت در سایت وجود ندارد و شما می توانید بدون عضویت از سایت زیرود خرید نمایید.

کافیست از قسمت تماس با ما با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید و یا از بخش چت آنلاین اقدام به ارسال پیام نمایید. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم.

اگر سفارش شما ارسال نشده باشد می توانید با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید تا در صورت امکان سفارش شما لغو گردد.

با توجه به اینکه محصولات موجود در فروشگاه زیرود خوراکی می باشند امکان بازگردانی آنها در برخی موارد میسر است. اگر محصول سفارش داده با آنچه برای شما ارسال گردیده تفاوت داشت شما می توانید بدون باز کردن پلمپ نسبت به عودت آنها اقدام نمایید. همچنین در صورتیکه محصول ارسالی خراب یا آسیب دیده بود نیز شما می توانید ابتدا با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید تا با راهنمایی های پشتیبانان بتوانید مراحل بازگشت محصول را به درستی طی نمایید.

باتوجه به شرکت انتخابی (پست، تیپاکس و …) بسته شما طبق زمان ارسالی شرکت های پستی در بازه زمانی 2 تا 5 روزه ارسال می گردد.

در حال حاضر فروشگاه زیرود با شرکت های پست و تیپاکس تحت همکاری می باشد.

تمامی محصولات موجود در فروشگاه زیرود کاملا محلی و ارگانیک می باشد و مستقیماً از سر زمین و از دست کشاورز خریداری و خدمت شما ارسال می گردد.